SPEIDERBLADET - er bladet for alle speidere. Er du oppdager, stifinner, vandrer eller rover har speiderbladet noe for deg! Speiderbladet kommer ut fire ganger i året, og inneholder turtips, reportasjer og mye annet spennende lesestoff for speidere i alle aldre.

LEDERFORUM - er bladet for alle KFUK-KFUM-speidere over 14 år. Er du patruljefører, rover, leder eller voksenmedlem finner du lesestoff som angår deg. Lederforum kommer ut fire ganger i året, og inneholder informasjon om viktige ting som rører seg i organisasjonen, reportasjer, tips til bruk i speiderarbeidet, informasjon om programmet og mye annet.

Får du ikke tilsendt medlemsblad i posten? Ta kontakt med gruppeleder Ole så fikser han det som trengs.